SABADELL – SOLAR URBÀ ENTRE MITGERES

  • teulada
  • seccions longitudinals
  • seccions transversals
  • plànol planta soterrani
  • plànol planta baixa
  • planol planta altell

ID de la propiedad : SOLAR-CENTRE 1

DISPONIBLE 500.000€ (despeses i impostos no inclosos) - LOCAL, NAU INDUSTRIAL, SOLAR URBÀ

ESPAI PROPI ven solar entre mitgeres de 293m2 al Centre de Sabadell.

Amb una amplada de 13,50 m, una profunditat total de 23,7m, i una profunditat edificable de 14.5m, permet edificar PB + 2 Plantes Pis + Sota coberta. La planta Baixa es podria edificar en la seva totalitat. Els estudis previs realitzats proposen la construcció de 5-8 pisos i 5-10 parkings/trasters.

El solar es troba en zona urbana consolidada que disposa de varietat de comerços, serveis i transports públics, així com facilitat d’accés a les principals vies ràpides de la ciutat. Al costat d’una plaça i d’important escola pública i concertada.

El preu no inclou els impostos (21% IVA i 1.5% AJD) ni altres despeses de compra-venda ni hipotecàries (notaria, gestoria, registre, taxació).

—————————————————————————————————————-

SOLAR ENTRE MEDIANERA EN EL CENTRO

ESPAI PROPI vende solar entre medianeras de 293m2 en el Centro de Sabadell.
Con una fachada de 13.5m2, una profundidad total de 2.7m y una profundidad edificable de 14.5m, permite edificar Planta Baja + 2 Plantas piso + Bajo cubierta. La Planta Baja se puede edificar en su totalidad. Los estudios previos realizados proponen la construcción de 5-8pisos y 5-10 parkings/trasteros.

El solar se encuentra en una zona urbana consolidada. Una zona que dispone de gran variedad de comercios, servicios y transportes públicos, así como facilidad de acceso a las principales vías rápidas de la ciudad. Al lado de una plaza y de importante escuela pública y concertada.

El precio no incluye impuestos (21%IVA + 1.5% AJD) ni los gastos de compraventa ni hipotecarios (notaria, gestoría, registro y tasación)

Agente MIREIA AGUILAR

  • Móvil : 644.32.33.40


Más información

Contacto

Loading...

Propiedades similares

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

WhatsApp chat